KONSULTACJE SPOŁECZNE – NADANIE STATUSU MIASTA
W związku z podjęciem przez Radę Gminy Choceń decyzji o przeprowadzeniu konsultacji społecznych, które są niezbędne do złożenia wniosku do Ministerstwa Spraw Wewnętrznych i Administracji o nadanie miejscowości Choceń statusu miasta, przedstawiamy instrukcję postępowania. Karty do głosowania dostępne będą dla Państwa:
- na stronie internetowej www.chocen.pl;
- w Biuletynie Informacji Publicznej Gminy Choceń;
- w Urzędzie Gminy Choceń, ul. Sikorskiego 12, 87-850 Choceń (sala konferencyjna);
- u radnych.
Głos na karcie konsultacyjnej będzie ważny tylko wtedy, gdy znak „X” zostanie postawiony w jednej wybranej kratce, tj. „jestem za”, „jestem przeciw”, „wstrzymuje się”.
Każdy mieszkaniec Gminy Choceń ma prawo do złożenia 1 karty konsultacyjnej.
Kartę należy złożyć osobiście lub z upoważnieniem osoby zainteresowanej w siedzibie Urzędu Gminy Choceń do komisji konsultacyjnej, która będzie znajdować się w Sali konferencyjnej w terminach:
- od 6 do 10 października 2025 r. w godzinach pracy Urzędu;
- 11 października 2025 r. (sobota) od godz. 9:00 do godz. 13:00;
- 12 października 2025 r. (niedziela) od godz. 14:00 do godz. 18:00.
Komisja będzie pracowała w składzie:
1. Wiktoria Pawłowska – przewodniczący Zespołu;
2. Martyna Gościniak – zastępca przewodniczącego zespołu;
3. Karolina Żychlińska – członek zespołu;
4. Iwona Grześkowiak – członek zespołu;
5. Kamil Klejba – członek zespołu;
6. Dominika Pasińska – członek zespołu;
7. Joanna Kozińska – członek zespołu;
Zespół wykonuje czynności w składzie co najmniej 3 osobowym.
Wyniki z przeprowadzonych konsultacji zostaną przedstawione na najbliższej sesji Rady Gminy oraz będą udostępnione w Biuletynie Informacji Publicznej i na tablicy ogłoszeń Urzędu Gminy Choceń.
Serdecznie zachęcamy Państwa do udziału w konsultacjach.
Wiktoria Pawłowska
Realizacja: IDcom.pl
Wszelkie prawa zastrzeżone © 2025 Urząd Gminy Choceń