WÓJT GMINY CHOCEŃ
B.6733.5.2024
OBWIESZCZENIE
WÓJTA GMINY CHOCEŃ
z dnia 29.01.2025r.
w sprawie zakończenia postępowania administracyjnego
i wydania decyzji o ustalenie lokalizacji inwestycji celu publicznego
Na podstawie art. 49 ustawy z dnia 14 czerwca 1960r. Kodeks Postępowania Administracyjnego ( t.j. Dz. U z 2024r., poz. 572) w związku z art. 53 ust. 1 Ustawy z dnia 27 marca 2003r o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (t.j. Dz. U. z 2024r., poz. 1130) Wójt Gminy Choceń zawiadamia, że zostało zakończone postępowanie administracyjne oraz została wydana decyzja o ustalenie lokalizacji inwestycji celu publicznego Nr B.6733.5.2024 z dnia 29.01.2025r. dla inwestycji polegającej na:
„ Przebudowa skrzyżowania ulicy Polnej i Łąkowej na skrzyżowanie o ruchu okrężnym oraz przebudowa ulicy Kazimierza Wielkiego wraz z rozbudową istniejącej kanalizacji deszczowej w ramach inwestycji: „ Przebudowa dróg gminnych na terenie gminy Choceń- etap II. Inwestycja na działkach ewid. nr 154/13, 154/12, 154/67, 176, 173/22, 362, 302, 303, 304, 493, 518, 519/2 ,obręb Choceń, gm. Choceń „.
W związku z powyższym informuję, że w terminie 14 dni od daty doręczenia
obwieszczenia można zapoznać się z wydana decyzją w Urzędzie Gminy Choceń ul. Sikorskiego 12, pokój nr 2 w godzinach pracy Urzędu.
Niniejsze obwieszczenie zostaje podane stronom do wiadomości przez zamieszczenie na stronie Urzędu Gminy Choceń, na tablicy ogłoszeń w Urzędzie Gminy Choceń, na tablicy ogłoszeń w sołectwie Choceń gm. Choceń .
Zgodnie z art. 49 KPA doręczenie uważa się za dokonane po upływie 14 dni od daty publicznego ogłoszenia.
Wójt Gminy Choceń
Roman Nowakowski
Realizacja: IDcom.pl
Wszelkie prawa zastrzeżone © 2025 Urząd Gminy Choceń