Przyjmowanie skarg i wniosków, interwencji od mieszkańców

KARTA USŁUGI NR:28


 
Urząd Gminy w Choceniu
ul. Sikorskiego 4
87-850 Choceń
tel. 54 284 66 17, faks 54 284 67 40
gmina.chocen@chocen.pl
Nazwa usługi:
Przyjmowanie skarg i wniosków, interwencji od mieszkańców
Podstawa prawna:
 
 
 
Art. 36-38 Kodeksu postępowania administracyjnego, art. 221-260 Dział VII Skargi i wnioski (Dz. U. Nr 98, poz. 1071 z 2000 r. z późniejszymi zmianami). Art. 29, ust. 1, 2, 3 ustawy o ochronie danych osobowych z dnia 29 sierpnia 1997 roku (Dz. U. Nr 101, poz. 926 z 2002 r. z późniejszymi zmianami).
Wymagane dokumenty:
 
 
1.Wniosek, skarga, względnie protokół sporządzony na miejscu,
2.Dowód osobisty lub inny dowód tożsamości,
3.Dokumenty w sprawie.
Miejsce załatwienia
sprawy:
 
Urząd Gminy w Choceniu, ul. Sikorskiego 4, 87-850 Choceń, e-mail: gmina.chocen@chocen.pl
Sposób załatwienia sprawy:
 
Termin realizacji:
 
30 dni; do 2 miesięcy w sprawach szczególnie skomplikowanych.
Opłaty:
Nie pobiera się
Tryb odwoławczy:
Nie dotyczy
Uwagi:
 
Obowiązek rejestrowania skarg i wniosków, które wpłynęły do Urzędu Gminy są w rejestrze skarg

Formularze: wzór karty (405kB) pdf
Skarga (75kB) word
Skarga (392kB) pdf
Wniosek (74kB) word
Wniosek (389kB) pdf
wzór skargi (398kB) pdf
wzór wniosku (397kB) pdf

 

Wytworzył: P.Mielczynski (30 października 2011)
Opublikował: Paweł Mielczyński (31 października 2011, 08:59:09)
Podmiot udostępniający: firma ATUT

Ostatnia zmiana: brak zmian
Liczba odsłon: 2053

wersja do zapisu wersja do druku

W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce Cookies.

Zamknij