Ogłoszenie - 03.01.2012 referent świadczenia rodzinne


O G Ł O S Z E N I E
URZĄD   GMINY   w  CHOCENIU,  87-850  Choceń,  ul. Sikorskiego 4,  pow. włocławski
OGŁASZA  NABÓR   NA   WOLNE   STANOWISKO  PRACY        -   referenta            
  
1.Zatrudnienie w wymiarze :  pełen  etat, czas określony   
 
2.Wymagania niezbędne:
    a) wykształcenie  wyższe (min. licencjat) – preferowane administracja,
    b) obywatelstwo polskie
    c)  pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie w pełni z  praw publicznych
    d)  niekaralność
    e)  znajomość przepisów: ustawa o samorządzie gminnym, kodeks postępowania
         administracyjnego, instrukcja kancelaryjna, ustawy o świadczeniach rodzinnych
    f)  znajomość obsługi urządzeń biurowych,
    g) znajomość obsługi komputera,
    h) odpowiedzialność, sumienność, operatywność, komunikatywność, samodzielność,
        kreatywność.
    
3.Wymagania dodatkowe:
    a) umiejętność organizacji pracy zespołowej i kontaktu z ludźmi.
    b)  preferowany staż pracy - min. 1 rok,
 
4.Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
    - prowadzenie postępowań z zakresu świadczeń rodzinnych,
    - prowadzenie postępowań z zakresu zaliczki alimentacyjnej.
 
5.Wymagane dokumenty :
    a/ życiorys /CV/
    b/ list motywacyjny
    c/ dokument poświadczający wykształcenie /dyplom /
    d/ oświadczenie  kandydata o nie karalności za przestępstwa popełnione umyślnie
    e/ inne  dodatkowe dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach
 
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście w siedzibie Urzędu Gminy Choceń ul. Sikorskiego 4  pok. nr 5  lub pocztą  na adres Urzędu z dopiskiem:
 „Nabór na stanowisko REFERENT- świadczenia rodzinne”  w terminie do dnia   17.01.2012r.
Aplikacje, które wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.
 
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu  Informacji Publicznej : www.bip.chocen.pl oraz na tablicy ogłoszeń Urzędu Gminy w Choceniu, ul. Sikorskiego 4.
 
Wymagane dokumenty aplikacyjne powinny być opatrzone klauzulą: wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych /Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926 z późn. zm./ oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008r o pracownikach samorządowych /Dz. U. z 2008 r. Nr 223, poz. 1458 /.

Wytworzył: Agnieszka Świątkowska (3 stycznia 2012)
Opublikował: Hania Gołębiewska (3 stycznia 2012, 14:48:23)

Ostatnia zmiana: brak zmian
Liczba odsłon: 2601

wersja do zapisu wersja do druku

W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce Cookies.

Zamknij