Podatek od nieruchomości, rolny, leśny, od środków transportu, korekta łączna zobowiązania pieniężnego w trakcie roku podatkowego od osób prawnych

KARTA USŁUGI NR:23


 
Urząd Gminy w Choceniu
ul. Sikorskiego 4
87-850 Choceń
tel. 54 284 66 17, faks 54 284 67 40
gmina.chocen@chocen.pl
Nazwa usługi:
Podatek od nieruchomości, rolny, leśny, od środków transportu, korekta łączna zobowiązania pieniężnego w trakcie roku podatkowego od osób prawnych
Podstawa prawna:
 
 
 
Ustawa z dnia 12 stycznia 1991 r. o podatkach i opłatach lokalnych
( Dz.U. z 2010 r., Nr 95, poz. 613 ze zm.), art. 21 § 1 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r - Ordynacja podatkowa (Dz. U. z 2005r., Nr 8, poz. 60 ze zm. ).
Ustawa z dnia 16.11.2006r. o opłacie skarbowej (Dz. U z 2006 r. Nr 225, poz. 1635 z późn. zm.).
Ustawa z dnia 15.11.1984 r. o podatku rolnym ( Dz. U. z 2006r., Nr 136, poz. 969 ze zm.)
Ustawa z dnia 30.10.2002 r. o podatku leśnym ( Dz. U. z 2002r. Nr 200, poz. 1682 ze zm.)
Wymagane dokumenty:
 
 
Wniosek w sprawie korekty łącznego zobowiązania pieniężnego
Wypełniony formularz DN-1-deklaracja na podatek od nieruchomości
Wypełniony formularz DL-1-deklaracja na podatek leśny
Wypełniony formularz DR-1-deklaracja na podatek rolny
Wypełniony formularz DT -1 -deklaracja na podatek od środków transportu
Załącznik do formularza DT-1 (DT-1A)
Miejsce załatwienia
sprawy:
 
Urząd Gminy Choceń, pokój nr 7, Pani Karolina Jakubowska, Tel. 54 284 66 93
Sposób załatwienia sprawy:
 
Złożenie wniosku , ksero aktu notarialnego, wypis z rejestru gruntu
Termin realizacji:
 
Wydanie decyzji następuje w terminie do 1 miesiąca, a w sprawach szczególnie skomplikowanych do 2 miesięcy.
Opłaty:
Nie pobiera się.
Tryb odwoławczy:
Odwołanie wnosi się do Samorządowego Kolegium Odwoławczego we Włocławku za pośrednictwem organu, który wydał decyzję. Odwołanie wnosi się w terminie 14 dni od dnia doręczenia decyzji stronie.
Uwagi:
 
1. W przypadku niezałatwienia sprawy we właściwym terminie organ podatkowy zawiadamia o tym stronę podając przyczyny niedotrzymania terminu i wyznacza nowy termin załatwienia sprawy (zgodnie z art. 140 ustawy - Ordynacja podatkowa).
2. W przypadku braku kompletu wymaganych dokumentów wnioskodawca zostanie wezwany do ich uzupełnienia i złożenia prowadzącemu sprawę.

Formularze: wzór karty (409kB) pdf
Wniosek w sprawie korekty łącznego zobowiązania pieniężnego
DN-1
DL-1
DR-1
DT-1
DT-1A

wzory wypełnienia (1440kB) pdf

 

Wytworzył: P.Mielczynski (30 października 2011)
Opublikował: Paweł Mielczyński (30 października 2011, 09:52:05)
Podmiot udostępniający: firma ATUT

Ostatnia zmiana: brak zmian
Liczba odsłon: 1094

wersja do zapisu wersja do druku

W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce Cookies.

Zamknij