L.dz. 9.2017 - Urzad Gminy w Choceniu
Strona główna  >  Karty informacyjne SIOS


Formularz A

Lp. Wniosek o wydanie decyzji, wniosek o udzielenie wskazań lokalizacyjnych, wniosek o ustalenie programu dostosowawczego
1. Numer wpisu L.dz. 9.2017
2. Zakres przedmiotowy wniosku wniosek o wydanie decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach dla przedsięwzięcia polegającego na Budowa ścieżek pieszo- rowerowych na terenie Gminy Choceń
3. Znak sprawy S.6220.9.2017
4. Data złożenia 22 lutego 2017
5. Dane wnioskodawcy (imię i nazwisko lub nazwa jednostki organizacyjnej, siedziba, adres, REGON) Wójt Gminy Choceń
-
6. Wyszczególnienie załączników wniosku karta informacyjna przedsięwzięcia, mapa
7. Nazwa organu - adresata wniosku Gmina Choceń
ul. Sikorskiego 4, 87-850Choceń
8. Miejsce przechowywania (nazwa instytucji, nazwa komórki organizacyjnej, numer pokoju, numer telefonu kontaktowego) Urząd Gminy Choceń
ul. Sikorskiego 7, 87-850 Choceń
9. Informacja o sposobie zakończenia postępowania (numer wpisu w wykazie decyzji lub postanowień) decyzja
10. Zastrzeżenia dotyczące nieudostępniania informacji brak
11. Numery innych kart w wykazie, dotyczących wnioskodawcy 1/2012, 2/2012, r.7633.1.3.1.2012, 3/2012, 4/2012, 5/2012, 1/2013, 2/2013, l.dz.1.1Ś, L.dz.1.2Ś, L.dz.1.3Ś, L.dz.5.1.Ś, L.dz.5.2.Ś, L.dz.5.3.Ś, L.dz.5.4.Ś, L.dz.4.1/2016, L.dz.13.1
12. Uwagi brak



Wytworzył: Dawid Dalmann (2017-02-24)
Opublikował: Dawid Dalmann (2017-02-24 11:55:36)
Ostatnia zmiana: brak zmian

wersja do zapisu wersja do druku  


W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce Cookies.

Zamknij